Måndag 15 mars

Jag är nu hemma! Skolan idag har gått bra, jag har dock varit så fruktansvärt förkyld! Men jag mådde helt okej, så jag och Moa stack till stan. Vi gick först till donken och chilla, där vi mötte Karl och... Andreas tror jag han hette? men sedan i alla fall följde vi med dom och kolla solbrillor. När det var klart så gick vi tillbaka till donken och satt där ett tag, innan jag och Moa gick iväg till sallads baren och köka en jätte god sallad. Men jag blev så jävla mätt, så jag orkade inte riktigt allt. Shit the same, ingen intressant information direkt.
Men sen chilla vi runt på stan, satt inne på donken ett tag, och det kom några random tjejer till oss. Eller Moa hade tydligen träffat dom i fredags, då det hände lite saker. Hur som helst, jag började bli så trött, eftersom jag inte är rikigt frisk. Jag är ju så jäkla förkyld. Men vi hälsade lite på en gammal klasskamrat, Isac, det var riktigt länge sen alltså! Men när vi pratat med han en stund så knallade jag hemåt. Kände att det var dags då, för jag var verkligen trött!
Nu tänkte jag sitta vid datorn tills klockan åtta, för då är det Familjen Annorlunda som jag ska se på, och när det är slut så ska jag faktiskt gå och lägga mig. Hoppas jag mår bättre imorgon, för just nu mår jag faktiskt skit om jag ska vara ärlig. Jag kan fan knappt andas, och halsen kliar så jag blir alldels tokig. Gaaash. Menmen, vi hörs sötisar ♥


Öhm, jag var skit ful.. Men Moa och jag inne på Monki i alla fall ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0