Jag mår lite bättre, men har någon konstig känsla i halsen..

Jag sov aldrig, jag satt istället kvar här vid datorn och kollade på ett gammalt avsnitt av Outsiders, och ätit mat har jag hunnit med också. Jag känner mig lite bättre, dock något konstigt i halsen. Vet inte om jag börjar bli sjuk eller om det är nervositet eller vad fan det är. Det är inte kul i alla fall, den här känslan har jag upplevt förut, och det är inte kul kan jag lova.
Det känns i alla fall skönt att jag börjar klockan tre imorgon, och så får vi hålla tummarna på att jag jobbar med nån bra kille imorgon, och att jag har någonting att göra. Det är så jäkla pinsamt att bara sitta där.
Jag vill egentligen hellre praoa hela dagen, från klockan 10 till 19 med sofia, än att praoa utan sofia i fem timmar.
Jag är nämligen en sådan männsika som är rätt blyg med människor jag inte känner. Jag kan vara rolig och prata om jag har någon med mig som jag känner, då kan jag prata med den främmande människan, men inte när jag är själv. Och det tycker jag inte riktigt om, det skulle jag verkligen vilja bli bättre på. Jag vill kunna vara social med människor, även ifall jag inte känner dom.

Hur som helst så kom jag precis på att ni inte fått se några bilder från när jag, victoria och sofia var i nörrköping, eftersom det var så segt att ladda upp bilder då jag skulle göra det, men här kommer några utav bilderna, mer kommer nog efterhand!


*hosthost* nejnej, jag har verkligen inte smygfotat eric saades röv *hosthost*

Rätt segt att ladda upp bilder även nu, men mer bilder kommer nog som sagt efter hand! :)
Kyss!


Kommentarer
victoria

damn snygg är han !:O<33

oh hans ögon,röv..



utsäkta mig, men du har jävligt sääxi dialket, jag tänder på den.. ;$$ haha synd att jag inte sa det assa:p<3

2010-03-02 @ 21:54:28
URL: http://pickadol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0