Jag är ganska nöjd ändå



Pernilla Wahlgren och Jessica Andersson gick till final! Och jag är ganska nöjd ändå, även ifall jag egentligen ville att Pernilla Wahlgren och Alcazar skulle gå vidare. Möjligtvis Alcazar och Neo. Men de här två tjejerna funkar helt utmärkt! Jag är bara glad att det inte blev Orsas spelmän som gicm vidare till final! Jag blev lite smått orolig när de gick vidare från första duellen, men tur som fan att de inte kom längre än så!

Nu är jag faktiskt trött, så jag ska gå och lägga mig. Och min syster ska sova nu också, så det kanske är dags för mig också. Även ifall hon ska upp jäävligt tidigt imorgon, och jag ska.... sova länge. hehe. Hur som helst, vi hörs imorgon, och sov gott alla fina läsare!! :)


Kommentarer
jenny:)

hej , kolla in videon! :)

http://www.youtube.com/watch?v=NNXIKyY-YAE



du, sofia, vickan är med i den!:)<33

2010-03-06 @ 22:10:16
mersiha

taaaack och den va billig också :)

2010-03-07 @ 09:28:55
URL: http://merissa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0