Hemma hos Moa

Yes, precis som rubriken lyder så är sitter jag hemma hos Moa just nu. Hon fixar sig lite, vi ska till stan sen. Ikväll blir det nämligen bio! Jag, Moa och Sofie ska se Remember me. Shit, jag kommer dö! hahah
Moa ska klä upp sig och jag bytte från kjol till tjocktröja, trevligt ;) haha, nej men seriöst, jag orka inte riktigt ha det längre, kände att jag ville köra på lite slappiskläder, hehe.
Men nu ska vi strax ta bussen ner till stan, hem till mig, hämta pengar, sen får vi se vart det bär ;) Bion börjar nämligen inte förnst klockan sex, så jaa.
Förresten, jag måste berätta en sak, visste ni att underarmen är lika lång som fötterna? Det visste inte jag, och jag trodde inte på Moa när hon berätta det för mig, men jag mätte, och jaha då, det stämde! Kolla ni också! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0