Hello kitty bh/trosor och en lång, varm dusch!


Jag har mängder utav Hello Kitty trosor, men trosorna på bilden passar ju extra in på mig eftersom lilla Kitty håller i en kamera. Jag älskar ju att fotografera (även ifall jag blivit dålig på det på sista tiden)! Och till trosorna hör en skitfin bh, inte lika fin som trosorna, men var bara tvungen att visa er detta! ;) Intressant, eller vad säger ni? xd


Jag har faktiskt ingen ork för nånting idag. Så jag har inte varit utanför dörren. Istället tog jag mig en riktigt varm och lång dusch, drog på mig mjukiskläderna och har dunkat hög musik hela dagen. Jag vet inte vad som händer resten utav dagen, men jag tror inte att jag ska träffa någon. Inte så som jag känner nu i alla fall.
Så nu ska jag gå och ta en mugg med varm oboy och gosa ner mig bredvid min katt. Sedan får vi se vad som händer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0