Happy Pets och målade naglar

Jag har skaffat Happy Pets på Facebook idag, så har suttit och nördat det ett tag. Men nu har jag precis duschat, och tänkte även måla mina naglar lite snabbt. Jag har ju så otroligt tunna naglar, så dom går av hur lätt som helst, därför är det viktigt att måla dom ofta, för att hjälpa till att stärka dom lite extra. Och det är ju fint också!

Jag är inte så trött, eftersom jag råka sova middag idag.. hehe. Så därför orkar jag nog med att måla en lite snabb manikyr målning på mina små korta naglar. Jag kommer säkert att misslyckas, för har aldrig gjort det förut. Och eftersom att jag har så korta naglar så är jag fullt medveten om att det kommer bli ännu svårare. Men skit samma, jag ska försöka i alla fall.

Vi hörs imorgon, för jag tror inte att jag kommer uppdatera något mer idag, men det märker vi, haha. Hade så bra så länge! Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0