Glasögon på beställning

Synundersökningen gick bra, och jag får mina glasögon om ungefär en vecka! Så jäkla skönt att ha ett par, typ som nu när jag är förkyld hade det varit bra att ha ett par, eftersom man helst inte ska ha linser i när man är förkyld.
Men glasögonen är i alla fall rätt snygga, men jag visar er när jag fått hem dom! det kommer kännas så jkla ovant att ha dom, så jag kommer nog inte ha dom så mycket i skolan, menmen. hehe

Snart är det nog kvällsmats dax, och sedan får vi se vad som händer. Kanske något bra på tv? Men ska nog lägga mig tidigt idag, för imorgon hade jag tänkt att gå till skolan. Trevligt att snora ner alla, men aja, sånt är livet lixom! haha, puss så länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0