Första dagen på praon

Prao idag då. Det började klockan tio, och när vi skulle gå till lagret så satte vi igång 2 larm. Fatta, 2 larm på mindre än en halv timme! Och det ena hördes i hela gränden, så vi fick massa skäll för det, och alla hata oss. Men sedan rullade det på, vi fick skala apelsiner och citroner och allt vad vi fick göra. Och 2 st smoothis ;p
Vi fick dock sluta klockan sju idag, så man blev väldigt trött på slutet. Och imorgon så ska jag jobba själv från kvart i tio till typ.. tre. Alltså seriöst, så jävla pinsamt! Jag kommer fan dö. Alla som bor i Linköping (eller i närheten) kommer och hälsar på mig på Naked Juice Bar tycker jag! så jag slipper stå själv där! Fan då, jag kommer typ ruttna bort eller något. gaaahhhh

Nu ska jag titta på Familjen Annorlunda, sedan är det spårlöst. Och imorgon kommer jag dö. Vi hörs då, om jag inte hinner blogga mer sen.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0