Ett dagis ute i lilla malmslätt

Ny praoplats är fixad nu, och det blir ett dagis ute i lilla Malmslätt, perfekt! :) Dom verkade jätte trevliga och, jag fick se mig lite runt där. Hann dock inte hälsa någonting på barnen, eftersom de var utomhus, men jag ska dit imorgn klockan åtta, så jävla härligt! Jag är lite smånervös, men jag känner att det ska ändå bli så jäkla kul! Jag har ju alltid älskat småbarn, och utan att låta alldeles för egoistisk så tycker de flesta barnen om mig också. Och förresten, min mamma berättade att när jag var liten och själv gick på dagis, så gick jag omkring och bar på de mindre barnen, jag var 4-5 år då, och gick och bar på de små 1-2 åringarna, haha!

Men i alla fall, jag börjar som sagt klockan åtta imorgon, och då ska jag först på ett litet ''möte'' med en utav dagisfröknarna/förskolelärarna, vad ma nu vill kalla det. Sedan halv nio ska jag träffa barnen och så. Spännande tycker jag! Det enda jag inte löst än är att jag tappat bort mitt skolbusskort, så jag har inget busskort. Jag har inte heller fått något praobusskort, men jag tänkte prata med Jörgen imorgon, så får vi se hur det blir.

Nu ska jag i alla fall gå och vara lite social med mina föräldrar hade jag tänkt, sedan får vi se vad som händer. Jag går nog och lägger mig rätt tidigt idag skulle jag tro. Men vi hörs senare, eller imorgon, beroende på om jag hinner/orkar blogga mer ikväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0