bla bla bla armen

Idag fick jag gå upp klockan åtta för att göra mig iordning och äta frukost, sedan knallade jag iväg till Stora Torget där jag mötte upp alla från konfirmationen. Vi gick till S:t kyrkan och det var någon präst som pratade om att många barn inte har rent vatten och vi kan göra skillnad och bla bla bla armen (från sunes jul, haha!) Sedan gick vi till någon församlingsgård och där sjöng vi och ''dansade''. Sen fick vi mat från Kebab Baren, men man fick inte sitta där inne, nejnej, man var tvungen att sitta utomhus!! Aja, jag och Moa hitta några stenar att bosätta oss på, så där satt vi.
När vi ätit klart gick vi ner till Stora Torget, träffade Jenny en snabbis, skratta lite åt ''Peter på muren'' som Moa och jag på något konstigt vänster började kalla honom för. Han satt i alla fall och sjöng som en idiot med hörlurar i öronen. Ibland var han tyst, coh ibland tog han verklgien i från tårna. Han måste ha varit en jävligt glad och nöjd person som älskade livet, och att sjunga! hahah, gud!

Sen i alla fall så tog jag och Moa bussen till Ikano-huset där vi först fyllde i en lapp och fotograferades inför någon modelltävling, som Moa tvingade i mig i. Jag kan inte ens nästa lördag, då finalen är. Men aja, inte ens säkert att jag kommer med, och om jag gör det så får jag väl säga att jag har andra planer. Eller säger jag som Sofie satt jag skulle göra, nämligen ''förlåt, jag kan tyvärr inte då, jag ska upp till Stockholm och fotograferas'', haha, det vore ju lite chekt! ;) hahah

Men i alla fall, nu tänkte jag faktiskt plugga lite. Vi har så otroligt mycket prov och läxor nu, och jag har knappt börjat med något utav de. Trevligt.
Nej, men hörni, nu måste jag sluta skriva alltså. Ni kommer ju inte orka läsa allt, vi hörs! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0