Bildutställning om mobbning

Jag är nu hemma från att ha varit i domkyrkan med konfirmationen på en bildutställning om mobbning. Det var väldigt starka bilder och man blev faktiskt helt rörd när man tänkte efter att vissa människor har det faktiskt så som bilderna visade. Det är hemskt!
Men efter det så gick vi i alla fall det Missionkyrkan och fikade. Eller ja, vi fick varsin macka med massa gott pålägg och så en falfri dryck till. Super gott! :)
Nu måste jag faktiskt plugga till spanska provet som jag har imorgon. Men eftersom att jag fick reda på typ igår att jag har prov imorgong, och jag fick mina grejer som jag ska plugga till idag, så kan jag redan nu välkomna betyget IG på detta prov. Hoppas jag får chansen att göra om det och få ett bättre betyg lite senare, kanske nästa vecka eller något, för veckan efter det är det ju påsklov!! :D hihi
Men hur som helst, vi hörs sen, för nu måste jag ju som sagt plugga. Och just det ja, jag har ju engelska prov imorgon med... fan, den är veckan är hemsk! Men aja, hoppas att ni för tillfället är på lite bättre humör, för jag känner mig helt nere och inte alls på humör, och så är jag riktigt godissugen också. Men aja, jag får väl gå och hämta ett äpple. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0