Även jag har fått presenter!

Min moster och min morfar är här för att fira min mamma som fyller år idag, men ingen utav dom kan komma på lördag (då det är min födelsedag), så jag fick mina presenter utav dom idag istället. Och jag är supernöjd! Jag fick presentkort på H&M, en gammal servetthållare i silver från min mormor, och där i låg det en trisslott (vann tyvärr ingenting), sedan fick jag en rosa sjal, en rosa oversize tröja och en rosa väska. Den rosa väskan fans även förra året och jag minns hur jag gick och tittade på den hela sommaren och var jätte kär, men sedan försvann den. Men så för ett par veckor sen så såg jag att den kommit tillbaka iår, och jag önskade mig självklart den nu när jag fyllde år, och så idag så fick jag den! Så jäkla glad :D hihi..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0