26 mars är ingen bra dag

Nej, för att förra året den 26 mars, dagen innan min födelsedag, då bröt jag fingret och fick sitta på akuten hela kvällen. Imorse fick min ena bror åka in till akuten, fick resultatet hjärtmuskelinflamation, måste vara sjukskriven i en månad och får stanna på sjukhuset hela helgen. Och för ett tag seda så kom min syster hem helt sönderuppskrapad, hon hade ramlat på cykeln. Seriöst, det är fan läskigt asså! Hädan efter ska jag akta mig för den 26 mars, undra vad som väntar nästa år.. :s Nej usch, så ska man inte tänka!

Istället ska jag bara tänka på hur morgondagen kommer troligtvis bli bäst! Jag ska inte bry mig om omgivningen, utan bara leva livet och njuta av att jag inte längre är fjortis, utan imorgon, då jävlar är jag 15!


Kommentarer
JuliaOfSweden

Hejjuje Sötis ♥

Söt blogg :)

Kika gärna in te mej !

Kram // http://JuliaOfSweden.webblogg.se

2010-03-27 @ 11:03:48
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
iiida

den 26mars kanske är fredag den 13e för dej? :O

2010-03-27 @ 15:06:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0