16:42

Jag börjar äntligen känna mig som en människa igen! Har dock fortfarande väldigt ont i kroppen, och så fort jag reser mig ur sängen får jag fruktansvärd huvudvärk. Och det hela blir ju inte bättre när mina idioter till grannar sätter igång och borrar lite då och då.
Ja ja, jag har i alla fall precis ätit en glass och ska hitta på någonting att göra nu. Kanske någon film? Eller så går det något bra på tv. Jag får se.
Ikväll blir det tacos till middag, och det sårar mig lite, för jag har inte direkt någon matlust om man säger så. Jag som älsar tacos. Men jag ska fan tvinga i mig lite ändå! :D jag är faktiskt rätt hungrig, eftersom jag bara ätit en skål med yoghurt, druckit lite äpple juice och så nu åt jag ju en glass. Det är lixom det ändå jag fått i mig idag, så jag ska nog kunna trycka ner lite tacos också! hehe
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0