vi ska dygna

Sofia och jag är redan trötta. Alltså klockan är tolv och vi är redan trötta, det är ju sjukt. Men vi ska vinna över Albion! Sofias och mitt mål är minst klockan åtta imorgonbitti. Tror ni vi klarar det? Klaaart!
Vad fan ska man sysselsätta sig med i typ 10 timmar? Monopol, msn, facebook, pimpla coca-cola och hustler, äta godis och chips, ta kort, och såklart blogga ;)
Jag lovar er, det blir ett par inlägg under natten, så ni nattugglor kommer ha någonting att läsa! :D
Puuuussss


En utav de minst crazy bilderna. Jag har en känsla av att de mest galnaste bilderna kommer komma upp här vid 4-5 tiden typ. Då jävlar kommer jag vara helt konstig asså, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0