I motala

Hej hej! :)
Jag är i Motala hos min kusin nu. Vi har varit runt i deras lilla stad. Seriöst, hon skulle gå och köpa en skjorta på Gina Tricot, och förutóm den lilla affären så finns det typ tre stycken butiker till. Det är helt sjukt litet här. Jag tycker lixom att Linköping är litet, shit asså, tur som fan att min pappa flyttade här ifrån när han var yngre!

Annars är det bra här (lite mycket djur också). Ikväll blir det grillat, och till efterrätt jordgubbar med glass. Sommarkänsla eller vad? Love it! Tråkigt bara att vädret inte är så jätte bra..

Men men, jag sover här inatt i alla fall. Pappa har med sig sin min pc, så jag kommer att blogga endel antar jag. Så vi hörs senare, puuss :*


Me right now


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0