Student 2010

Hejsan!
Idag fick jag vakna rätt tidigt för att fira min bror som idag tog studenten. Det regnade, men vi var glada ändå. Tänka sig att även han blivit så står att han redan tagit studenten! Det är sjukt så fort tiden går. Om fyra år är det min tur med! Shit, jag längtar. Och jag ska verkligen kämpa för att klara det här nu, jag vill med ta studenten. Jag vill med uppleva den där lyckan när man står på flaket med sina klasskamrater. Jag vil med uppleva den där lyckan, att nu har jag slutat skolan. Jag vill med uppleva den där rädslan, att vart ska jag ta vägen nu? Kommer jag få något jobb? Fatta vilken jävla lycka.


Moster och jag


Där ser vi honom i fönstret. Jag jag en otrolig konstig min, men glada är vi iaf.


Där springer dom ut, en efter en.


På flaket. Shit, min bror har toffs, och jag känner verkligen inte igen honom.


jag i min andra brors studentmössa (han tog studenten förra året)


Här har vi honom! Han ser lite uppstoppad ut, haha. Han har samma kavaj, skjorta och slips som när han tog studenten också.


Jag kan fortfarande inte fatta at han hade toffs på sig. Detta är nog enda gången i hela sitt liv, haha!


En bild på Gösta får avsluta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0