Tur att jag flyttade ifrån byhålan

Kom hem för inte så länge sen. Innan jag tog bussen hem så hade jag däckat i Sofias säng, vaknade halv åtta hade hade panik, för jag var lite seg och förstod inte riktigt vad klockan var, trodde den var mer än vad den egentligen var. Så jag sprang upp ur sängen, blev lite smått svimfärdig, sen skulle jag packa ihop mina saker och då var det ett stort djur på en utav mina tröjor, så jag lät den vara kvar hemma hos Sofia.
Seriöst, en nattfjäril, en spindel och ett annat fult kryp på en fucking dag. Tur som fan att jag flyttade ifrån den där byhålan! Det är ju djur överallt.

Hur som helst, jag tog bussen hem vid lite över åtta nån gång, och nu sitter jag här och inte gör ett skit. Jag trött, men samtidigt jävligt pigg. Hmm, hur går detta ihop sig? haha!
Visst bjöd jag på fina bilder igår/inatt också va? ;) Men ja, jag gillar ju att bjuda på mig själv. Och eftersom både Sofia och jag är rediga teaterapor så blev det väldigt många sajkokort, haha.

Men nu ska jag i alla fall gå och ta en isglass. Sen får vi se vad som händer. Antar att jag kommer sitta fastklistrad vid datorn hela kvällen. Men vi får se. Jag kanske går och lägger mig snart? Vem vet.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0