Ny kategori

Precis som rubriken lyder, så har jag skapat en ny kategori. Den heter Mina egna ''modellbilder''. Eftorsom jag mer och mer börjat älska att ta så kallade ''modellbilder'' på mig själv. Alltså modellbilder är väl kanske inte rikigt rätt ord lixom, men jag vet inte annars vad kategorin ska heta, efter som jag vill ha med bilder som de i inlägget nedan.

Jag hittade inte alla bilder jag ville ha med, för jag kommer ihåg bilder som jag lagt up på bloggen, men ajg hittar de inte. Men men, skit samma.
Denna kategori kommer nog i alla fall att fyllas på ganska flitgit, för jag älskar det här. Jag skulle mer än gärna vilja bli modell, men jag vet att det är svårt. Så jävla svårt för mig. Man ska vara lång och smal, och det är inte jag, tyvärr.

Hur som helst, skulle bara tala om det, så gå in och kika på den kategorin så ska ni allt få se att mina bilder utvecklas mer och mer :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0