Nu ska vi sova

Jag har inte haft något speciellt att blogga om idag, därför har jag lixom låtit bli. Jag tänkte spela in en videoblogg, med tanke på att det var så länge sen sist, men det känns så konstigt att sitta och prata till en kamera, så det blir inte bra hur många gånger jag än försöker. Och de sista gångerna låter det bara tillgjort, så jag sket i det helt enkelt, för ta det nån annan dag!

Imorgon ska jag i alla fall göra nånting! Egentligen skulle jag till studion imorgon och spela in en låt (ooupps, där råkade jag säga hemlisen), men vi tar det nog en annan dag. Istället tänkte jag träffa Sofia, sen hem till min moster och få nyckeln och så för ska vattna blommorna och ta in posten medans hon är borta. Visst är jag snäll? Och jag får kash för det också! haha, sen möter jag upp Sofia igen, och vi stannar på stan en stund innan vi drar till malmslätt och chillar. Sen sover jag där. Och det är nog först imorgon som jag kommer märka att jag faktiskt har sommarlov!

Men nu ska jag snart gå och sova. Ska borsta tänderna och ta ut linserna och så, sen ska jag sova. Min syster somnar snart med kläderna på och datorn på magen, hahah shit asså!

Men hörni, vi ses imorgon. PUSS


Nu ska vi sova! Min krossade näsa behöver ni inte bry er om, haha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0