Mot beachvolleybollen!

Nu ska jag snart dra iväg till affärn för att handla mat. det blir väl någon god sallad eller nånting. Sedan möter jag troligtvis upp Sofia någonstans, så kan vi gå tillsammans till Trädgårdsföreningen, där det är beachvolleyboll som gäller hela dagen! Jag suger på det och jag är boll rädd, men det ska nog gå bra ändå ;) haha!

Hur som helst, jag hoppas på att det blir varmt idag alltså, för helst vill man ju köra i shorts och bikini. Jag har itne ens någon bikini på mig som jag tänkte från början, för att alla ligger i tvätten, men blir det så pass varmt så kan jag ju köra i bh, för som sagt, det handlar om att bjuda på sig själv! Fast i för sig, ingen vet väl om jag har bh eller bikini på mig? Eller jo, nu kommer alla veta att jag har bh på mig. Fan, jag är avslöjad...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0