Min avslutningsdag i text (100610)

Hej på er!
Jag är ledsen för att det inte blev någon mer uppdatering igår. Men efter avslutningen så gick jag hem till morfar och åt jordgubbstårta med familjen, som varje år. Sedan åkte vi iväg till Norrköping direkt för att fira min kusin som tog studenten. Han gick ut en skola som heter ''Film & Musik Gymnasiet''. En sjukt trevlig skola värkade det vara, jag funderar helt ärligt på att börja där i gymnasiet. Alla som går/gått där är tydligen jätte nöjda, så ja, det är absolut värt att tänka på! Sen är fråga bara, får man något jobb när man gått där? Nej, alla blir ju inte kändisar precis. Men som sagt, absolut värt att tänka på!

I alla fall, efter att han sprungit ut och dom haft lite upptränanden och så (alla var så grymt bra så jag höll på att börja tjuta flera gånger! Vilken jälva inlevelse dom hade!), så åkte vi till hans lägenhet och åt smörgås tårta. Han kom lite senare, och då blev det champange.
Sen åkte vi hemmåt, jag bytte bara skor, pallade inte gå i klackar längre då, sen knallade jag iväg till Trädgårdsföreningen. Där hände det saker hela kvällen, och jag träffade masser med nya personer. Sjukt kul hade jag! Det är precis såhär ett sommarlov ska börja! NU KÖR VIIIIIII!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0