Midsommar morgon

Godmorgon!
Jag hade räknat med att gå upp ännu tidigare idag, men nehej, mina föräldrar tjatade inte lika mycket som jag förväntade mig :)
Just nu sitter jag i alla fall här och äter fruksot framför datorn, hehe. När jag ätit upp måste jag städa lite snabbt, för klockan ett får vi gäster, hm.. Två timmar tills dess, ajdå, bråttom eller vad? Måste göra iordning mig med. Och vad fan ska man ha för kläder? Ingen aning faktiskt. Kanske kör på samma som jag hade på avslutningen? Har ju trotts allt inte använt den sedan dess. Jag tror jag kör på det faktiskt. Vad ska ni ha på er? :)


Kommentarer
Madicken

Hhaha njaaaaa vet ej riktigt alltså, inge löshår :)

2010-06-25 @ 11:20:14
URL: http://conler.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0