Jag känner mig för uppklädd

Jag har gjort mig iordning nu. Jag ska packa ihop lite snabbt sen tar jag bussen till Malmslätt. Jag funderar helt ärligt på att ta klackskor, men njae, jag känner mig redan alltför uppklädd för att bara åka till gamla byhålan Malmslätt. haha! Jag får nog ta ett par helt vanliga tygskor.

I alla fall, ikväll blir det filmmys. Skräckfilmer och komedier. Jag ska tvinga dom att se Patrik 1,5 också, för den var så länge sen jag såg så den vill jag se. Just det ja, vi får ju inte glömma att gå upp till Ica och handla massa gott. Jag är sugen på annanas. Haha, Linnea hatar det, men jag vill ha det ändå :D
Sen vill jag ha godis och cola också. Vad sägs om en munk till det? Haha, tjooockis! Men jag var faktiskt ute och gick/sprang idag igen så det är jag värd.

Hur som helst, jag måste packa lite smått nu, sen ska jag ringa nån, typ Sofia. Haha, alltid hon som får stå ut med mina meningslösa samtal, men det gillar hon nog ;)
Vi hörs sen ikväll i alla fall. Hinner inte blogga mer nu. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0