Jag är konstig, och gift är jag med

Jag ahr lite smått ångest faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Klockan är snart 6 och jag har inte varit utanför dörren på hela fucking dagen. Jag har suttit här framför min dator och kollat på alla Belle & Tyra Show avsnitt som jag missat. Och tiden har bara gått så fort, så nu är klockan snart 18.00, och jag har bara suttit här hela dagen lixom.
Jag känner att jag måste fan gå utanför dörren nånting idag alltså! Lixom vafan som helst, handla en liter mjölk fast vi inte behöver det, eller lixom vad fan som helst. Jag har sagt det ett antal gånger nu, och det här inlägget blir helt konstigt, och bla bla bla.

Imorgon är det tisdag och då ska jag hitta på någonting. Får se om min fru Sofia vill hitta på något. Visste ni att vi faktiskt är gifta? Vi är till och med så modiga så vi skriver ut det på facebook, det ni ;)

Där ser ni! Och vi har faktiskt barn tillsammans med, Linnea, bäbis! xd
haha, dock avslöjar jag ju mig själv när det står att jag är intresserad utav män... ajdå ;)

Nej, men asså seriöst nu, det här inlägget är helt craazy ju, får no ta och avlsuta nu. Myten att man blir konstig när man sitter för mycket vid datorn stämmer nog asså! Även fast det kanske inte är såhär folk menar med det men jaja...

Haha, men maten är klar nu, jag uppdaterar mer senare när jag blivit lite mer normal (okej, jag kommer aldrig bli normal..) Men jag uppdetarer mer senare i alalf all ;) PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0