hattpojkarna

Sjukt kul dag med Linnea! Vi chilla runt på stan, köpte sockervadd och grejjer hahahh shit asså! Vi har varit helt flum nu hela dagen/kvällen, tur att vi inte är dom enda på stan som är speciella ;)
Vi mötte ett gäng på... kan dom ha varit fem-sex killar? alla hade i alla fall hattar utav olika slag på sig, de kallade vi för hattpojkarna resten utav kvällen, haha omg!
Sedan kom det även fram ett par aspackade killar till oss och fråga om vi ville ha gruppsex med dom osv, men nej tack, vem fan knullar randomfolk lixom? Slampigt, ahaa!

Jag kom i alla fall precis hem. Hade gärna varit kvar på stan ett tag till om jag inte varit så jäävla pissnödig! Shit asså, haha. Efter att vi suttit vid stångån (hahah jag tänkte skriva i stångån först, hahah mysigt!) och ätit kebab och druckit endel cola så kunde jag inte sitta still längre för att jag var så kissnödig, hahha smidigt eller vad?
Haha, nej men seriöst, nog bäst att jag slutar det här inlägget nu, jag bara snackar om hur jävla kissnödig jag var, det är kanske inte så intressant?
Bajs. Vadå at jag är flum typ? shit, nu ska jag gå och kolla om vi har cola i kylen, annars blir det vatten, smaskens, ooohhjaaa. Puss på er, här kommer få bilder från dagen:


Sockervadd, mums! hah


Bjuder på sista bilden, yes.



Kommentarer
Anonym

Men vadå att jag är blekare än blekast? :'(

Asflum, haha gruppseeeeeeeeeeeeex! Love u :*

2010-06-05 @ 22:36:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0