Fredag 18 juni

Nu har Sofia och jag vaknat och ätit frukost. Jag ska snart gör mig iordning och sedan får vi se vad som händer. Kanske drar hem en stund, jag får se. Ikväll är det Medina i Ryd, och jag vill verkligen gå! Men mamma kanske vill att jag är hemma ikväll, så jao, får se hur det blir med den saken..

Men hur som helst, jag måste göra mig iordning nu så jag kan börja dra mig hemmåt snart. Mamma saknar mig där hemma ;) haha. Kanske blir en hemmakväll trotts allt. Hm.. jag vill inte. Jag vill vara uuuuute med massa vänner. Bajs, varför kan aldrig jag bli 18 så att jag får bestämma själv? Jag hatar att man måste bestämma med sina föräldrar innan man gör saker och ting. Jag vill bli 18, nuuuuu!!

Jag bloggar mer när jag kommer hem, puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0