En dag på Tinnis

Hej på er!
Idag vaknade Sofia och jag utav väckarklockan som ringde klockan elva. vi hade planerat att ta bussen halv ett till stan, men vi tog oss aldrig upp ur sängen, utan ringde Hampus oså, sen åt vi frukost, och vi blev klara vid halv två. Så vi fick ta bussen som gick klockan två, great. Men aja, åkte till stan, gick iväg till Tinnis, men typ alla hade ju varit där igår, så det var jag och Sofia, träffa Moa en stund också, Mowbin kom och hälsa, och sen precis innan vi skulle gå träffade vi på David också, men annars har Sofia och jag mest legat och tittat på snygga killar som körde beachvolleyboll precis framför näsan på oss, fan vilka snygga kroppar de har! haha ;)
Just de ja, åkte ju rutschkana med, serisöt, jag höll på att dö!
Men aja, nu har jag kommit hem i alla fall, snart är det kvällsmat. Jag är sjukt hungrig! Jag är jävligt förkyld med. Sofia den jäveln har smittat mig! -.- haha!
Men jag ska vara lite social med min familj nu, vi hörs senare! :)


Kommentarer
sofia

hahahah, gillade volleyboll killarna extremt!

inte mitt fel att du bodde hos mej o blev sjuk ^^<3

2010-06-23 @ 22:03:54
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/
Anonym

Åh kul att du vill vara med och tävla om länken på min blogg ;D Kom ihåg att alla har lika stor chans att vinna vännen!

Hoppas din dag har vart bra? :)

2010-06-23 @ 22:32:13
URL: http://conler.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0