värsta baaaz

Hej! Sofia kom hem till mig vid typ 2 elelr nått. Vi gick ner till stan och åt på Kebab baren. Sen chilla vi runt lite på stan. Träffade Moa, Alina, några killar och typ Fatima eller nått hette hon. Sen så gick vi hem till mig en snabbis, innan Jasmin ringde till Sofia och sa att de va massa snygga killar i skateparken, så vi drog dit. Sen vid typ nio åkte vi hem.
Nu har vi typ suttit och chilalt och så ett bra jävla tag. Och våran humor äger! hah. Och imorgon ska vi upp typ vid fem - halv sex för att åka till Ullared. Jag börjar typ gråta bara på tanken att gå upp så tidigt. Men mina föräldrar säger att man måste vara där i tid, annars kommer blir det så mycket folk när man kommer dit, jo, jag vet, jag har varit där förut, men paaaallla.
Aja, nu ska jag tvätta bort smink och så, borsta tänderna och bla bla bla. Haha, Sofia kommer aldrig somna, jag kommer somna som en stock, jag är fan trött asså. Jag ska ta fram nån tidning till Sofia som hon akn ha om hon inte somnar, visst är jag snäll? Jag vet. Haha omg, Sofia skulle kunna vara uppe till fyra idag, jag lovar att hon kommer vara vaken tills vi åker imorgon, det kan iiiinte jag, nehej, för jag är trött. Och helvete nu loggade min stalker in på msn. Bäst att logga ut där ifrån nu! Haha. vilket jääävla fluminlägg detta blev. Shit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0