Varamon med Sofia

Hej! Är nu hemkommen från Varamon. Jag är sjukt hungrig, så har smällt i mig några ostbågar medans jag väntar på maten, hihi, busigt!
Jag har i alla fall haft det jätte trevligt i varamon idag. Jag var där med Sofia ovh hennes familj. Vi badade, kastade boll, sola, och självklart kolla på snygga killar. Ett måste när man är där! Eller vad säger ni singeltjejer? ;)
alla fall, nu ska jag hjälpa till med maten, så kanske den blir klar snabbare. Är så jäkla hungrig!

Tack Sofia för de här dagarna! Kommer sakna dig så jävla mycket nu, utan dig i typ två veckor igen nu. Baajs.
Aja, jag bloggar mer lite senare, puss :)


Kommentarer
sofia

Dagarna har vart bääst! Åh alla killar dregel!

Kommer sakna dej massa!! <3

2010-07-11 @ 22:11:05
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0