Torsdag 29/7

Hej! Jag har haft fullspäckat schema hela dagen, så ahr inte haft tid att blogga. Men hur som helst, ska försöka förklara i alla fall lite kort.
Först så gick jag till Jenny vid typ kvart i två. Vi åkte iväg till Gamla Linköping, hon på inlainse och jag på cykel. Väl framme så träffade vi Moa. Vi knallade iväg till Fenomenmagasinet, var där inne en timme, men ajg måste säga att jag blev lite besviken, för det var så himla mycket roligare när jag var liten!! Men aja, sen gick vi till chokladboden, handlade typ inget, men sen i alla fall så påbörjade vi våran resa till stan. Jag skjutsade Moa på cykeln, och Jenny tog tag längst bak på pakethållaren och åkte lixom efter. Måste sett sjukt kul när vi kom där asså! haha.
Sen när vi kom till stan så ställde vi cykeln och tog en fika på Expresso House. Sofie kom också, sen skulle Jenny hem, så jag, Moa och Sofia gick till studion och träffa Gabriel. Vi påbörjade en låt men blev inget inspelat. Han spela in desto mer.
Sen vid typ tjugo i sju så skulle han ta bussen hem, så då gick vi med. Moa och Sofia gick hem till Sofie, och jag skulle gå hem till mig, men träffade på Sofia på vägen så var med henne på stan till typ halv åtta, då träffade jag min mamma, pappa och bror. Vi gick och åt på Kebab baren, muuuums! Hehe, sen åt vi glass och jaa, kvällen rullade på. Nu har jag precis kommit hem, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, blir väl datorn resten utav kvällen.
Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0