tankar, regn och ensamhet

Vad ska man säga? Jag känner mig allmänt deppig, tråkig och ofräsch. Jag är rätt trött men samtidigt vill jag inte sova, för jag vill inte att det ska bli ''imorgon''. Jag vill vara ensam, jag vill vara helt ensam, och tänka på allt från himlen och jord. Det enda jag hör är när regnet piskar mot fönsterrutor, tak och gator. Jag har inte ens någon musik på. Jag vill att det ska vara såhär i några timmar till. Jag vill leva utav några krav, och utan några tjat i ett par timmar till, snälla. Jag vill sitta här på en helt vanlig stol och titta på min snygga Robert Pattinson plansch, samtidigt som jag hör regnet där ute. Jag älskar det här, jag vill att det ska vara såhär jämt, föralltid. Låt mig vara ensam.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0