Onsdag 21 juli

Precis hemkommen från stan. Fan vad varmt det är ute asså! Eller ja, inne med för den delen. Hur som helst har det varit en sjukt kul dag med Moa och Gabriel. Vi har skrattat oerhört mycket (speciellt jag, hehe), och Gabriel har blivit lite smått irreterad ibland, men jag vet att han tyckte jag var roolig, haha ;D

När Moa och jag sagt hejdå och så till Gabriel så gick vi ner till stan och käka. Och jag kan säga såhär, att jag har nog aldrig i hela mitt liv tyckt att McDonalds mat varit så go i hela mitt liv. Jag blev mätt som tusan, men fan vad gott det var. Fatta att efter en hel dag i ******* få i sig lite fettig mat i magen, fan vad gott, haha!

Är den här bilden och bilden i ett par inlägg nedan för lätt ledtråd kanske? haha, ajdå ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0