om jag hade pengarna

Seriöst, jag saknar fan Stockholm redan. Varför är jag inte rik? Hade jag haft pengarna som behövdes så skulle jag utan tvekan flytta dit, till Sveriges huvudstad. Fan vad jag trivs där!
Jag ska tvinga med Sofia, och kanske någon/några mer dit den 17 augusti, tihi busigt ;) haha, nej men seriöst, kan inte någon bara göra så att jag vinner 100 miljoner på lotto? Eller det skulle faktiskt räcka med om man tar bort en nolla, så 10 miljoner, fan vaf glaaad jag skulle bli då. Fatta att flytta hemifrån nu, till Stockholm lixom, gööttt!
Men jag antar att det bara är att fortsätta drömma. Det kommer väl antagligen aldrig hända i alla fall. Jag får fortsätta bo kvar här med mina föräldrar i en lägenhet i Linköping. Sveriges femte största stad. Men det räcker inte, det är inte tillräckligt stooort, och fint. Ge mig stockholm.
Nej, asså, nu börjar jag bli galen. Jag ska se om det är någon rolig inne på msn, annars ska jag bobardera folk med sms. Någon kanske vill ses imorgon? Nej just det ja, alla är ju bortresta. Fan, vad ska man hitta på imorgon då? Tråka eller vad? Hoppas det är fint väder, då ska jag sola, hehe.
Nu ska jag försöka sova. Det kommer aldrig gå. Om två timmar kommer jag fortfarande vara uppe, i promise. Bajs. Nej hörni, läggdags. Det låter bra att säga så i alla fall. Vi hörs, puss


Kommentarer
sofia

Haha du behöver inte tvinga mig ;)

Bara för det ska jag reta dig lite.. Jag ska flytta till Stockholm, nananana ;D <3

2010-07-17 @ 22:06:03
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0