LIVET LEKER



Den låten tog oss två och en halv timmar att spela in, pga att vi garva hela jävla tiden. Ändå sa Gabriel till oss hela tiden. Men tro mig, det var bland det roligaste jag har gjort på länge! Och jag måste faktiskt erkänna, att jag tycker den blev rätt bra ändå, med tanke på att det är våran allra första låt!
Texten ahr legat och dammat i min väska hur länge som helst, äntligen hade vi alla tre tid att spela in den! Moa och jag är nämligen inte så tekniska och var tvungen att ta Gabriel till hjälp.
Men vad säger ni? Helt okej för att vara våran första låt va? ;)


Gabriel fixar med låten


Suddig bild jaaoo.


Kommentarer
Anonym

Jag gillar det :)

2010-07-22 @ 12:40:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0