HEMMA!!

Hej! Jag är nu hemma från Stockholm. Jag har haft det jätte bra, och vi har hunnit med jätte mycket. Ganska många bilder blev tagna också, så ni ska få se dom sen.
Vi har hunnit med ett besök på Drottning Holm, slottet i city 2 gånger, Gamla stan, lite shopping, Gröna Lund, kolla på djuren på Skansen, Allsång på skansen, gymmat 2 gånger, Fotografiska muséet, Armémuséet, och självklart promenerat runt himla massa, så vi har sett i princip hela Stockholm faktiskt. Jag har fått väldigt mycket motion, och det gillas. Dock lite jobbigt har det varit eftersom det har varit så varmt. Men man ska ju inte klaga, det var länge sen vi hade det såhär varmt i Sverige.

Jag är trött, jag är hungrig, och det är varmt, så om ni har tur så lägger jag upp lite bilder snart. Förhoppningsvis får jag inte psykbryt på allt. Men det märker vi. Man får lätt damp på allt och alla när man kommit hem efter någonting sånt här, eller i alla fall jag. Då vill jag bara vara ensam, eller rättare sagt, jag måste vara ensam annars kan man råka illa ut, haha ;) Puss på er, jag bloggar snart igen!

ungefär såhär trött är jag nu, men jag ska försöka kontrollera mig på att välja ut bilder för att sedan lägga upp här sen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0