HEMMA FRÅN FINLAND

Hej söta bloggläsare! Fan vad jag har saknat er, och bloggen. Ibland har jag lixom bara känt hur det kliat i fingrarna för jag velat blogga, och det är inte bara någonting jag säger, utan det är sant!

Hur som helst så har jag haft det väldigt bra. Jag har klagat lite på alla förbaskade småkryp, getingar, flugor m.m, och det har varit trångt och bla bla bla, men annars har det gått bra.
Det blev inte så mycket utav en semester, utan vi har mest åkt bil till olika släktingar. Jag har saknat dom så jävla mycket! Fatta att det var hela 6 år sedan vi träffades sist, och så träffades vi nu igen. Helt underbart.
Och jag förstod faktiskt nästan varenda ord de sa! Jag minns att jag hade jätte svårt att höra vad de sa när vi var där sist, men jag var väl för liten då, för nu hörde jag faktiskt vad de sa!

Jag slänger in lite bilder senare när jag lagt över mina bilder på datorn. Bilderna på mammas och pappas kamera kommer över på min dator någon annan dag. Men mina bilder får ni om ett par minuter. Måste posta det här inlägget för Linnea håller på att få damp på mig för att jag inte uppdaterat. Så ja, vi hörs snart igen ;) PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0