Fan vad jag sover

Självklart, så blev det ingen städning idag heller. Hehe, ojdå, jag trodde verkligen det skulle bli av idag, men nehej, jag har bara plockat undan lite disk och slängt lite skräp. Annars har tvn och datorn varit min bästa vän idag. Jag har knappt varit utanför dörren.
Jo, just det ja, jag följde med och tittade på en sommarstuga (min mamma har blivit helt tokig och vill verkligen ha en sommarstuga!). Den var helt okej, jävligt mycket ogräs och shit, men bara för min pappa och bror att börja röjja och bygga nytt utedass och shit om vi köper det.

Mer än till landet har jag inte ens velat visa mig idag. Vet ni varför? Jo, jag ser ut som en zombie. Mina ögon är illröda pga att jag sov med linserna i när jag sov hos Moa (jag orkade inte ta ut dom, hehe..), och när jag kom hem så tog jag inte ut dom heller, så jag hade därför i linserna alldeles för länge än vad man ska, och det tycker inte ögonen om. Så jag har gått omkring med glasögon idag. Dom är ju rätt snygga, men jag trivs inte i glasögon.

Nej hörni, jag ska faktiskt gå och lägga mig nu, trotts att jag har sovit typ hela dagen, haha. Jag somna framför tvn och bla bla bla. Men jag äår faktiskt rätt trött i alla fall.
Jag hålle rpå att spy på mig själv. Jag känner mig så jävla ofräsch och ful. Imorgon ska jag gå upp ganska hyffsat, äta en god frukost, ta en långdusch, och sedna ska jag städa. I promise.

Jag säger godnatt nu, så får vi se om jag somnar. Min katt har redan gått och lagt sig, haha.
Vi hörs imorgon, pusss! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0