En trevlig dag

Jag har haft det en super trevlig dag med mami och Micke. Efter att vi skojjat lite här hemma så gick vi ner till stan och åt, sen gick vi runt lite mest.
För er som undrar vad jag har för relation till Micke så är det från början min mammas jobbarkompis. Nu har han slutat på hans jobb, men de umgås ändå. För ett par år sedan umgicks han endel med min syster då han bodde ihop med en utav min systers dåvarande kompisar. Efter alla år han har varit hemma hos oss så har jag lärt känna honom mer och mer. Lite roligt när han, jag och mamma går på stan, för alla glor som in i helvete och undrar vad fan vi har för relation till varandra. Man ser lixom hur det snurrar i huvudet när en 25-årig bög ena sekunden går och pussar på en 15-åring och andra sekunden på en 44-åring (båda brudar lixom). Haha, shit asså, måste se helsjukt ut!

Aja, haft det trevligt idag i alla fall. Lite jobbig har bögen varit bara, men det har varit kul ;) bruur lixom! Nej, men seriöst, nu ska jag svara på allt min stalker skriver till mig *suck*. Jag känner mig taskig annars!
Vi hörs :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0