En fredag i Ullared med Sofia

Hej på er!
Jag har haft en så jävla kul dag idag asså! Sofia och jag har garvat i princip hela tiden, och vi har kollat på killar, följt efter en, skrattat lite till, springt ifrån filmteamet, och samtidigt shoppat en massa!

Bäst var det ju på slutet när vi bara ställde vagnen, sprang runt och garva och jaa.. vad gjorde vi? Jag kan säga såhär, det var en snygg kille där som... jaja, detaljer behöver ni inte veta ;)

Sofia: Titta inte åt höger!
Mathilda: VART ÄR HAN? *tittar åt höger* Fan, han var ju där, varför sa du inget?
Sofia: Jag sa att du inte skulle titta åt höger!

Aja, vi ahr haft det jävligt kul i alla fall. Nu ska jag äta lite naturgodis, dricka lite cola, och sen ska jag sitta uppe halva natten, bara för att jag kan lixom, hehe. Puss (och förlåt för dålig uppdatering, men jag hoppas ni förstår att jag inte direkt haft tid med att blogga idag!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0