Eclipse

Jag har inte gråtit så mycket på länge asså. Fan vad bra filmen var! Jag tror faktiskt att jag tycker den är bäst utav alla tre. Jag vill se den igen! Har nästan lust att följa med mina syskon på måndag.. hehe (a)
Nej, men jag får ta och fixa den på dvd sen. Fan vad jag längtar tills fyran kommer förresten :o Hört att den kanske ska bli två filmer, om det blir så, då blir jag super-duper-mega-glad :D
Twilight serien är de bästa filmer som gjorts, och detta säger jag inte bara för att Robert Pattinson är så snygg ;) haha! Nej, men seriöst, jag älskar dessa filmer. Ni som inte sett dom, Se dom! Och läs böckerna med, för guds skull! Love! :)

På tal om ingenting, fan vad jag är svettig. Det rinner från knäväcken, fräscht va? haha, usch. Men det är så härligt att det verkligen är sommar nu (jag lovar att det kommer börja regna imorgon bara för att jag säger det här, så typiskt..). Utomhus är det lika varmt som det är utomlands på kvällarna. Så jäkla härligt. Ibland älskar man Sverige trotts allt ;)
Folk går med bara, brunbrända ben. De har sandaler, linne. De svettas pga solen. Solen som steker på en trotts att klockan är tolv på natten. Det är underbart. Jag älskar sommaren, jag älskar solen, även om jag klagar på att det är för varmt ibland. Jag älskar det verkligen. Varför har inte Sverige det såhär året runt? Det är någonting som jag verkligen önskar, det gör jag, faktiskt.

Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta tänderna som jag har typ skölt med socker idag (mycket läsk, saft och godis). Sen ska jag krypa ner i min sköna säng och drömma om när Edward friar till mig, inte bella, till mig. För drömma får man alltid göra, det är tillåtet.
Vi hörs imorgon, då ska jag upp rätt tidigt för att sedan åka till Motala och hälsa på farmor och farfar, och kanske till och med ta ett dopp Vättern. Härligt!
Ha det så bra, puss ♥ och tack Jenny för en super trevlig kväll, love you!




Kommentarer
sofia

Filmen är så bra att det finns inte!

Bara att jag som är 100000000000% team Jacob hatar Bella för att hon är så sjukt dryg mot han.. xd

2010-07-07 @ 19:29:48
URL: http://sofiasaiady.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0