det hjälpte

Hej!
Jag badade, lade en ansiktsmask, rakade benen, och bara kopplade av i ett par timmar, sen blev det bättre! Eller ja, när jag fått i mig lite mat och så så blev det bättre. Så jag och syskonen gick och kötpte lite godis, och nu ska jag och min syster ha Twilight kväll! Eller vi skippar nog den första, för den kan vi lixom utantill, hehe.

Men aja, nu ska vi äta godis och titta på film. Faaaaan vad jag kommer dreggla över hur snygga Carlisle och Edward är! Och så kommer jag tjuta lite med, hehe..

Nu säger syster att jag ska sluta blogga och komma med datorn, eftersom jag har filmerna. Vi hörs, puuussss


Kommentarer
Ida Elf

hejsan allt bra med dig? ;D snyggt efternamn!

2010-07-25 @ 23:58:08
URL: http://idaelfs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0