12 timmar?

Hej på er! Inte uppdaterat någonting idag, och det ber jag om ursäkt för! Men idag har jag och Linnea haft en tolv timmars dag ;) haha, Jag var hos henne vid 10 imorse, då åkte jag, Linnea, hennes mamma och syster, och hennes systerson till Varamon. Vi bada och sola, och tog en strandpromenad (maten får vi inte glömma heller) till klockan var typ halv fyra kanske? Då hade lilla Arvid (Linneas systerson) tröttnat, så då åkte vi hem. Påvägen till bilen såg jag och Linnea att vi bränt oss som tusan. Hela bakdelen, sen kom vi på varför. Vi somnade ju under en timme eller två, så ja, nu är vi kräftor båda två..
I alla fall, när vi var hemma hos Linnea efter en bilresa med en snarkande Arvid bredvid oss i baksätet så fick vi för oss att bara lämna grejerna och sedan åka iväg och plocka jordgubbar. Det finns ett ställe lite efter Malmslätt (kommer inte ihåg vad det heter..) där man kan plocka sina jordgubbar själv. Vi plockade en liter var, och så åt vi säkert en och en halv liter på plats också. Sedan cyklade vi tillbaka hem till Linnea, lämnade jordgubbarna och sedan cyklade upp till Ica och handlade Nutella. Sedan hem till Linnea igen, och satt och doppade jordgubbarna i Nutellan, muuums säger jag bara! Dock mår jag illa nu. Fan, det var länge sen jag åt såhär mycket på en dag alltså.. haha!
Tog bussen hem sen klockan halv tio, kom hem lite över tio.
Men jag har haft en super trevlig dag med Linnea, love you darling, det här måste vi göra om ♥ puss


Kommentarer
linnea

Maken till unge att snarka..hehe :p

kräft-power ! ;d love you.♥

2010-07-07 @ 23:32:58
Anonym

tift heter väl jordgubbsstället? (:

2010-07-07 @ 23:41:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0