Torsdag 28/1

Nu är jag äntligen hemma från skolan! Och sån jääkla träningsvärk jag har sen igår alltså!
Hu som helst så började det med att jag kom försent till första lektionen. Och när jag väl kom så hade jag glömt häftet vi skulle jobba i. Men jag fick titta med en kompis. Sedan på svenskan så fick jag sms, och då tog min fittlärare min mobil (ursäkta språket, men jag blev så himla förbannad!). Så jag var utan mobil resten utav dagen. Men sedan rullade väl dagen på ganska hyffsat. Men när jag skulle hem så fick jag ta en senare buss för att min mattelärare inte ville gå och hämta min mobil. Så jag fick vänta i tjugo minuter bara för att min lärare ville gå och hämta min mobil fem minuter senare än bussen hade gått.
Men nu har jag äntligen kommit hem i alla fall, och det är skönt! eller ja, okej, så jätte skönt är det ju inte eftersom jag måste sätta mig och plugga till biologiprovet imorgon. Usch, prov gillar vi inte!


I hissen, tagen idag när jag var påväg hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0