Torsdag 21/1

Hej!
Varför jag inte bloggat tidigare är för att jag legat och sovit ett bra tag. Jag gick nämligen hem från skolan idag. När jag kom hem skulle min syster och min bror (som var lediga idag) äta mat, så jag åt lite pasta som blev över. Sedan gick jag och la mig och sov, och nu har jag precis vaknat. Jag vaknade någonstans mitt i alltihop och då hade min syster damsugit, slängt kläder på min säng (där jag låg och sov..) och var påväg ut för att träffa en kompis, de ska på fest ikväll.

Jag är skit trött, men jag antar att jag snart ska äta mat. Sen kanske det blir tv, eller någon film eller något innan jag går och lägger mig. Jag får se hur det blir med skolan imorgon, men så jag känner mig nu så kommer jag inte orka gå till skolan imorgon.


och fan vad arg jag blev nu. det går inte ladd aupp bilder idag heller, fan då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0