Paranormal Activity

Jag såg ju på film tidigare idag, och filmen jag såg var Paranormal Activity. Och jag tror att jag aldrig varit så rädd i 80 minuter i hela mitt liv!

Filmen handlar om ett par som det händer skumma saker för på nätterna under en lång tid. Så de kommer på idén att filma alltihop. De lyckas fånga de mesta på film. De försöker ringa experter, men dom kan ingenting göra. Sedan blir allting värre och värre.

Detta är en film som jag aldrig någonsin kommer att se om. Jag kommer säkert att drömma massa mardrömmar inatt. Men jag är rätt lättskrämd utav mig. Vissa tycker bara att denna film är löjlig och total ovärklig, medans vissa blir vättskrämda. Dock tycker jag att den är värld att se, åtminstone en gång, som jag. Den var ju bra, men extremt läskig, enligt mig! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0