Onsdag 20/1

Inatt har jag sovit så jäkla dåligt så det inte är sant! Jag har vaknat en stup i kvartern, och sedan vaknade jag klockan fem och låg i en timme och väntade på att någon mer skulle vakna. Sedan när jag gick upp var jag skittpigg och skulle lätt kunna springa ett maratonlopp, om det inte vore för halsen.. Det är just för att min dumma hals gör så ont som jag inte kunnat sova inatt! Och förresten... Jag skulle aldrig kunna springa ett maratonlopp, även ifall jag inte hade ont i halsen, haha!

Men hur som helst, idag i skolan så gick det bra. Ont i halsen som sagt. Sofia började ju i klassen idag också, så det var kul! :) Annars så bara älskar jag livet som det ser ut nu och jag är så jäkla nöjd med allt. Även ifall allt inte går som en dans hela tiden så känner jag mig så jäkla bäst! Jag har, precis som de flesta andra, bytt vänner titt som tätt, varit osäker på vem jag är, men seriöst, jag mår verkligen så jävla bra nu! Och det känns helt underbart! :D



Kommentarer
JESS/

hoppas du sover bättra i natt då =)

2010-01-20 @ 20:23:49
URL: http://meyoulove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0