Lördag 9/1

Shit, jag har glömt bort tiden. Men nu kommer i alla fall ett inlägg.

När jag satt och åt frukost imorse så ringde Linnea och undra ifall jag ville följa med henne en snabbis på stan, så jag gjorde iordning mig och stressade ner på stan. Var inte där så länge, eftersom Linnea skulle på släktträff. Så jag gick hem åt lunch. När jag ätit så knallade jag och pappa ner och handlade mat till kvällen, sedan kom jag hem och började nörda sims. Jag spelade tills det var dax att äta kvällsmat. Efter maten fortsatte jag mitt nördande och jag upptäkte nu att klockan är kvart över tio. hehe.

Jag ska nog snart gå och lägga mig. Ska sitta här ett litet tag till bara, sen blir det sängen, för jag börjar bli grymt trött faktiskt. Så jag kommer antagligen inte blogga mer idag, vi hörs imorgon! Puss


Bild från Kreta 08, Gud så jag saknar det! Och gud vad jag vill ha sommar nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0