Fredag 8/1

Fredag äntligen! Och fredagar är jäkligt slappa, för vi har så långa raster då! Eller okej, schemana byts ut på fredag.. hehe, men idag var det slappt i alla fall :D
Hur som helst, efter skolan tog jag bussen in till stan med Sofie och Moa. Vi tog en fika en liten stund, skratta, vinka och dampa oss med några killar som satt på andra sidan, kolla in väktare, och sånt där som är fullt normalt för tjejer i min ålder!
Efter att vi fikat klart gick jag hem och åt kvällsmat. Sjöng lite singstar med familjen, och jag vann hela tiden som vanligt (y) Nu har jag tittat klart på Let's Dance. Funderar på att gå och lägga mig, för jag är extremt trött så här efter... två skoldagar, hehe!
Tänkte gå och göra iordning mig inför natten, och sedan sova, tro jag i alla fall.. Det märker vi, haha.
Skönt är det med fredag i alla fall. Helg är riiiiktigt häerligt!
Vi hörs! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0