Fredag 29/1

Ledsen för att jag inte uppdaterat någonting idag! Men tirekt när jag slutat skolan så tog jag bussen in till stan och mötte upp min mamma och min syster. Jag köpte bikini, och sedan knallade vi hemåt. När vi var hemma åt vi äpplepaj med vaniljsås, sedan tittade vi på bilder från Kreta 08. Efter det blev det lite tv tittande, innan det var dax för de stora räksmörgåsarna. Efteråt satt vi och prata väldigt länge, och klockan åtta började Let's Dance. När det var slut så var det premiär på Solsidan, och sedan var det nyheter som vi tittade på, innan ömröstningen i Let's Dance började. Nu har jag precis gjort iordning mig inför natten, så jag ska gå och lägga mig nu. Min syster sover redan hon ska upp och jobba tidigt imorgon..
Hur som helst så bloggar jag mer imorgon! Puss och godnatt alla söta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0